

Cel edukacyjny:
Komunikacja jest obszarem, który występuje u każdej osoby niezależnie od funkcji jaką pełni. Komunikujemy się absolutnie wszyscy, nawet milcząc. Założenia programowe warsztatu zakładają w szczególności zagadnienia dotyczące środowiska biznesowego na linii szef-pracownik-współpracownik-klient.
Udział w warsztacie ma przynieść uczestnikowi świadomość, wiedzę i umiejętności z zakresu:
Dla kogo:
Program:
1. Przekazywanie informacji w sposób jasny, prosty i zrozumiały:
2. Komunikacja w oparciu o 4 style zachowań (metoda MAXIE DISC®):
3. Znajomość własnego stylu komunikacji:
4. Umiejętność dopasowania komunikatu do odbiorcy:
5. Efektywna komunikacja a bariery komunikacyjne:
6. Jak się porozumieć, gdy brak „chemii,” – komunikacja oparta na wzajemnym szacunku i empatii:
7. Fakty a interpretacja oparta na emocjach – skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji i jak je minimalizować?
8. Aktywne słuchanie ze zrozumieniem – identyfikacja potrzeb rozmówcy.
9. Prowadzenie dialogu poprzez zadawanie pytań:
Szkolenie dwudniowe – 16 godzin.