Pomagam zwiększyć sprzedaż oraz budować skuteczne zespoły sprzedażowe poprzez działania realizowane w formie szkoleń/ usług doradczych/sesji indywidualnych.
Potrzeba wsparcia sprzedaży najczęściej pojawia się w sytuacjach:
- konieczności uzupełnienia lub wyrównania kompetencji sprzedażowych wśród członków zespołu,
- potrzeb integracyjnych wspartych aktywnością rozwojową i potrzebą przełamania rutyny codzienności sprzedażowej,
- potrzeb inwestycji motywacyjno-edukacyjnej dla poszczególnych członków zespołu/zespołów,
- braku realizacji założeń budżetowych.
Każdy z powyższych punktów powstaje w wyniku braku należytego zaopiekowania się poniższymi obszarami:
- analiza procesu sprzedażowego:
- bada dopasowanie procesu sprzedażowego pod kątem rynku i klienta,
- bada, czy proces sprzedażowy jest realizowany zgodnie z intencją firmy,
- ustala korektę do procesu sprzedażowego,
- analizą kompetencji sprzedażowych:
- bada dopasowanie aktualnych kompetencji niezbędnych do skutecznej realizacji sprzedaży,
- definiuje konieczne kompetencje,
- ustala program uzupełniający dla zespołu sprzedażowego,
- poszukiwaniem szans sprzedażowych,
- definiuje rynek,
- określa personę klienta i źródła dotarcia,
- ustala mierniki badania efektywności,
- ustala plan działania,
- zarządzaniem relacjami z klientami,
- ustala personę najczęściej spotykanego klienta,
- określa sposób zaopiekowania w pełnym procesie sprzedaży i obsługi posprzedażowej,
- wprowadzenie do metodologii MaxieDisc® – w czym pomaga znajomość stylów zachowań.