Wsparcie procesu sprzedaży

Pomagam zwiększyć sprzedaż oraz budować skuteczne zespoły sprzedażowe poprzez działania realizowane w formie szkoleń/ usług doradczych/sesji indywidualnych. 
Potrzeba wsparcia sprzedaży najczęściej pojawia się w sytuacjach:

  • konieczności uzupełnienia lub wyrównania kompetencji sprzedażowych wśród członków zespołu,
  • potrzeb integracyjnych wspartych aktywnością rozwojową i potrzebą przełamania rutyny codzienności sprzedażowej,
  • potrzeb inwestycji motywacyjno-edukacyjnej dla poszczególnych członków zespołu/zespołów,
  • braku realizacji założeń budżetowych.

Każdy z powyższych punktów powstaje w wyniku braku należytego zaopiekowania się poniższymi obszarami:

  • analiza procesu sprzedażowego:
    • bada dopasowanie procesu sprzedażowego pod kątem rynku i klienta,
    • bada, czy proces sprzedażowy jest realizowany zgodnie z intencją firmy,
    • ustala korektę do procesu sprzedażowego,
  • analizą kompetencji sprzedażowych:
    • bada dopasowanie aktualnych kompetencji niezbędnych do skutecznej realizacji sprzedaży,
    • definiuje konieczne kompetencje,
    • ustala program uzupełniający dla zespołu sprzedażowego,
  • poszukiwaniem szans sprzedażowych,
    • definiuje rynek,
    • określa personę klienta i źródła dotarcia,
    • ustala mierniki badania efektywności,
    • ustala plan działania,
  • zarządzaniem relacjami z klientami,
    • ustala personę najczęściej spotykanego klienta, 
    • określa sposób zaopiekowania w pełnym procesie sprzedaży i obsługi posprzedażowej,
    • wprowadzenie do metodologii MaxieDisc® – w czym pomaga znajomość stylów zachowań.